Новини

Щодо повірки лічильників

Щодо повірки лічильників
10.01.2025

Просимо звернути увагу!

 

Комерційні прилади обліку і квартирні лічильники гарячої води, обов’язково підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Це визначено Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», стаття 17. п.1. від 05.06.2014 № 1314-VII. Відповідно законодавства, розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем послуг), у сферах комунальних послуг повинні проводитися тільки по повіреним приладам обліку. Повірка лічильників розподільчого (квартирні) і комерційного (загальнобудинкові) обліку здійснюється згідно з міжповірочним інтервалом.

 

Згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», ст.17. п.4 Відповідальність за своєчасність проведення повірки покладається на власників лічильника. Власники лічильників зобов’язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати лічильники, які вони експлуатують, на періодичну повірку. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку.

Таким чином, відповідальність за повірку квартирних приладів обліку гарячої води та теплової енергії несуть власники лічильників (споживачі)!

З інформацією щодо наступної дати повірки квартирних приладів обліку гарячої води та теплової енергії споживач може ознайомитися:

  • в попередньому акті приймання лічильників на абонентській облік;
  • на офіційному сайті в «Особистому кабінеті» при внесенні показників через Єдину комунальну систему «ВАС» (https://ekc.com.ua);
  • безпосередньо за телефонами: 067 400 92 17, 095 230 47 52.

Назад до всіх новин